Służba zdrowia w Żninie

Moderatorzy: stanislaw_t, magdalena

Służba zdrowia w Żninie

Postautor: Łukasz » 18 sty 2008, o 14:54

Służba zdrowia w Żninie jest po prostu chora.
Łukasz
 
IP: 83.18.84.194

słuzba zdrowia w Żninie

Postautor: NIE LEKARZ » 19 sty 2008, o 16:05

Cytat roku - zasłyszany w Żnine - " lekarze mają inne głowy " ( czytaj : dlatego tyle dostają ) .
Ciekawe z czego są te głowy ? Moze złote mózgi przeplatane platynowymi
wstawkami ?
NIE LEKARZ
 
IP: 80.50.236.250

Postautor: A1500 » 20 sty 2008, o 16:21

Pochodzę z innego miasta, ale służba zdrowia w Żninie jest ok. Myślę,że jest to zasługą tego,ze są to ośrodki niepubliczne.Im szybciej zostaną zmienione wszyskie publiczne szpitale i przychodnie, tym lepiej.
A1500
 
IP: 79.186.192.224

słuzba zdrowia w Żninie

Postautor: Czytelnik Pałuk » 20 sty 2008, o 16:36

Słuzba zdrowia w Żnine napewno jest ok- mówi o tym artykuł w Rzeczpospolitej z dnia 15 stycznia - lekarze zarabiaja tutaj 15 tys zł miesiecznie a pielegniarka 1600 zł - gdzie tu sprawiedliwość ?
Czytelnik Pałuk
 
IP: 80.50.236.250

Postautor: Dr Judym » 20 sty 2008, o 19:24

Jest w Żninie OK. Parking przy szpitalu. Wymieniać marki, czy wierzycie, iż tandety tam nie ma? W myśl powiedzenia "pokarz lekarzu, co masz w garażu" ... Stolica Pałuk ma dobrze finansowaną "lekarską" część służby zdrowia.
Dr Judym
 
IP: 77.253.137.109

słuzba zdrowia w Żninie

Postautor: Czytelnik Pałuk » 20 sty 2008, o 20:52

Część lekarska -tak- a jeszcze ciągle narzekają - nie mają wstydu - niech zyja jak pielegniarki za 1600 zł brutto !
Czytelnik Pałuk
 
IP: 80.50.236.250

Re: słuzba zdrowia w Żninie

Postautor: Observer » 20 sty 2008, o 20:53

NIE LEKARZ pisze:Cytat roku - zasłyszany w Żnine - " lekarze mają inne głowy " ( czytaj : dlatego tyle dostają ) .
Ciekawe z czego są te głowy ? Moze złote mózgi przeplatane platynowymi
wstawkami ?
Oczywiście ,że mają inne głowy. Przypatrz im się dobrze{zwłaszcza mężczyznom},jak nienaturalnie wielkie łby mają! Mózgoczaszki rozwinięte do ponadnaturalnych rozmiarów. Ale to nie świadczy o ich mądrości. To relikt wsteczności!
Observer
 
IP: 83.12.153.98

Nie dla psa kiełbasa

Postautor: wkurzony » 20 sty 2008, o 23:35

Z artykułu w Rzeczpospolitej dowiadujemy się jak pięknie działa żniński szpital, że zarobki sa w miarę przyzwoite. Jednak autor zapomniał dodac, że lekarze zarabiają 12-15 tys zl, a tym ile zarabia średni personel dyrektor sie nie pochwalił. Niektórzy zarabiaja ledwie ponad 1000 zł. Ostatnio były podwyżki, ale nie dla wszystkich. L:icza się tylko lekarze bo utrzymanie willi i samochodów kosztuje a szaraczki mają mniejsze żołądki i na chleb ze smalcem im wystarczy. :cry:
wkurzony
 
IP: 83.8.223.203

słuba zdrowia w Zninie

Postautor: Wkurzony 2 » 24 sty 2008, o 15:37

Dzisiejszy artykuł w gazecie- i znów biedni lekarze dostali najwięcej , pielęgniarki na otarcie łez, a reszta niech pracuje, bo nic nie dostali . Wstyd
Wkurzony 2
 
IP: 80.50.236.250

Szpital w Żninie

Postautor: wkurzona 3 » 24 sty 2008, o 18:00

Ciekawe czy zarząd spółki i starosta interesują się jak dzielone są pieniądze na wynagrodzenia. Dług szpitala przejęty przez powiat obciąża wszystkich podatników i pośrednio wszyscy go spłacają po równo i nie ma podziału na lepiej czy gorzej zarabiających. Do ISO potrzebne były wszystkie działy, a podwyżki dostali wybrani. Czy to jest w porządku?Lekarze już raz wysiudali dyrektora to teraz się z nimi liczy. Pielęgniarki, siostry drogie gdzie wasza solidarnośc z pozostałymi koleżnakami z innych działów. Eh życie! :idea:
wkurzona 3
 
IP: 83.8.211.16

słuzba zdrowia w Żninie

Postautor: Wkurzona 4 » 24 sty 2008, o 18:11

Zgadzam sie z poprzednią wypowiedzią. Starostwo i rada nadzorcza powinni przyjrzec sie podwyzkom w szpitalu- znowu lekarze górą. Czy tylko oni sami pracują w szpitalu. Pan Konieczka ,pisze w artykule,ze podwyzki dostał biały personel- potem pisze kto nie dostał- czy Ci co nie dostali ,to nie jest biały personel? Kto to jest? Murzyni , czarny personel ?
Wkurzona 4
 
IP: 80.50.236.250

Biały murzyn - czarny personel?

Postautor: zbulwersowany » 24 sty 2008, o 18:22

Właśnie! Co to znaczy czarny personel, dyskryminacja rasowa czy jaki diabeł. :roll:
zbulwersowany
 
IP: 83.8.211.16

słuzba zdrowia

Postautor: Zbulwersowany » 24 sty 2008, o 18:24

Współczuje tym ,co nie dostali podwyzek, jak oni mogą sie czuc, jak mozna pracowac w takiej niesprawiedliwosci . Faktycznie ,lekarze wywalili juz raz dyrektora ,to pewnie przez to tyle im dał .
Zbulwersowany
 
IP: 80.50.236.250

Na pocieszenie

Postautor: uczeń » 24 sty 2008, o 18:31

"Przyjdzie czas co łzy te spłoszy" - powiedział poeta. :cry:
uczeń
 
IP: 83.8.211.16

szpital

Postautor: Nie doktorek » 24 sty 2008, o 18:50

Dyrektor lekarz- to kumplom dał, inni niepotrzebni, tylko doktorki nie zajmuja sie pacjentem na sali- robia to inni ( oni tylko wizyta i koniec )
Nie doktorek
 
IP: 80.50.236.250

PoprzedniaNastępna

Wróć do Zdrowie

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości